8 Iulie 2004 – În această zi Suzuki dovedeşte
în instanţă că şi presa auto are interese ascunse, câştigând
procesul intentat publicaţiei Consumer Reports în care contesta
verdictul dat de revista americană despre SUV-ul Suzuki
Samurai. A fost un proces
foarte lung care a durat 8 ani şi care a pornit de la o polemică
demarată în 1988.
În acel an, Suzuki Samurai, un SUV lansat în
1985, a fost testat de Consumer Reports şi l-au considerat
inacceptabil, din cauza probabilităţii foarte mari de a se
răsturna. Într-un test al elanului efectuat, americanii chiar au
reuşit asta. Însă Suzuki a reuşit să demonstreze prin declaraţia
unui fost angajat al acelei publicaţii şi printr-o casetă că nu s-a
respectat viteza aferentă acelui test şi că a fost nevoie de 47 de
încercări pentru a îl pune cu roţile în sus. În plus pe casetă se
aud aplauze şi râsete în acel moment, toate aceste dovezi dând
câştig de cauză japonezilor. Nu au primit bani ca despăgubire, dar
presa negativă s-a schimbat radical şi Suzuki a reuşit să crească
de patru ori vânzările în patru ani.